بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی

بازدید :148
چهارشنبه 29 دی 1395زمان :15:51
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی
خبر بزرگ آن است که مصرف کنندگان ۱۸ تا ۳۴ سال بر طبق آمار عاشق گوشی های هوشمند خود می باشند. این آمار ممکن است برای افرادی که از بازاریابی پیامکی برای شرکت خود بهره می برند خیلی دور از ذهن نباشد. آما هنوز برخی از کمپانی ها وجود دارند که از این قدرت بسیار ساده در سال ۲۰۱۵ استفاده نمی کنند. اگر شرکت شما هنوز هم جزء آن دسته از کمپانی ها می باشد، باید به شما بگوییم که منافع زیادی را از دست داده اید. بهتر است هرچه سریع تر به فکر شروع فعالیت در این زمینه باشید.


حدود ۸۵% از افراد در سنین ۱۸ تا ۳۴ سال تلفن های همراه هوشمند دارند و عاشق گوشی های خود هستند. نسل امروز با تکنولوژی اس ام اس زندگی می کند و نسبت به آن پاسخگو می باشد. این روش بسیار ساده برای بازاریابی نه هزینه گزافی برای شما به دنبال خواهد داشت و نه ضرری در پی دارد. اگر شما با مطالعات دقیق در این زمینه به پیش روید مشاهده می کنید که پیشرفت تا چه اندازه محسوس می باشد.


این روش نه تنها ساده است، بلکه سرعت قابل توجهی دارد. همین امر موجب می شود برای بسیاری از شرایط و مواقع مناسب باشد. هنگامی که صحبت از پیشنهادات کوتاه مدت و تبلیغات با زمان محدود به میان می آید، بهترین گزینه برای بازارایابی شما اس ام اس خواهد بود.


پس از بکارگیری بازاریابی پیامکی خود باید منتظر بازخورد آن باشید. به شما اطمینان می دهیم در صورتی که به درستی در این زمینه حرکت کرده باشید با بهترین بازخورد از سوی مخاطبین خود روبه رو هستید. اما اگر مشکلاتی در بازاریابی شما وجود داشته باشد، ممکن است در ابتدا نتایج مطلوب شما نباشد. همیشه نتایج بدست آمده خود را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت آن را پیدا کنید. در کمپین های بعدی پیامکی خود موفق تر خواهید بود.

چگونه بکارگیری بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی با یکدیگر

بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی

آیا این مثل قدیمی را شنیده اید که ” همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید؟ “. وقتی بحث از بازاریابی به میان می آید نیز این موضوع کاملاً صادق می باشد. در حالی که ممکن است شما از یک کانال بازاریابی مشتری های برای خود بدست آورید، می توانید با استفاده از استراتژی های ترکیبی برای بازاریابی خود پیشرفت سریع تر و بیشتری را مشاهده نمایید. استفاده از استراتژی های ترکیبی در سال جدید پیشرفت زیادی داشته است و افراد بیشتر و بیشتر به سمت آن جذب شده اند. اگر در حال حاضر برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هم از پیامک استفاده می کنید و هم از شبکه های اجتماعی، باید به شما بگوییم که برای شروع در نقطه مناسبی قرار دارید. حال ما به شما می گوییم که چگونه از این دو کانال به صورت مشترک و در کنار یکدیگر بهره ببرید.


بر این موضوع آگاهی پیدا کنید که کدام یک از شبکه های اجتماعی در میان مخاطبین شما شهرت بیشتری دارند.


پیش از آنکه وارد شبکه های اجتماعی شوید، مرحله مهم تری وجود دارد. شما باید به درستی بدانید که مخاطبینتان از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استقبال می کنند. به منظور آنکه به چنین آگاهی دست یابید، می توانید به سادگی از مخاطبین خود سوال نمایید. این موضوع را به راحتی توسط نظرسنجی پیامکی به انجام خواهید رساند. توجه داشته باشید که این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد.


از رسانه های اجتماعی برای شبکه استفاده کنید.


پس از آنکه مشخص شد مخاطبین شما به کدامیک از شبکه های اجتماعی بیشتر علاقه دارند، حال وقت آن است که محتوایی جالب و مفید در اختیارشان قرار دهید. اما در اینجا روش بهتری وجود دارد، که شما توسط ان قادر هستید بدون پرداخت هزینه های زیاد برای تبلیغات صفحه شبکه اجتماعی خود از آن بهره ببرید. درست است، اس ام اس! با ارسال یک پیامک گروهی جذاب برای مخاطبین خود می توانید آن ها را تشویق کنید که از صفحه شما دیدن کنند و در انتهای محتوای پیامک خود، آدرس صفحه خود را قرار دهید.


روش های بسیار زیاد برای بکارگیری اس ام اس گروهی و شبکه اهی اجتماعی با یکدیگر


در صورتی که شما بتوانید به درستی این دو کانال ارتباطی را با یکدیگر ادغام کنید، بسیار پیشرفت خواهید کرد. شبکه های اجتماعی این امکان را به شما می دهند تا به اطلاعت مورد نیاز برای بازاریابی پیامکی خود دست یابید. در شبکه اجتماعی می توانید به راحتی مشاهده کنید که چه تعداد از مخاطبین شما زن هستند و چه تعداد مرد. حدود سنی، علایق، محل سکونت و خواسته های هر مشتری به سادگی در این شبکه های قابل بررسی می باشد. اگر شما مخاطب خود را بشناسید قادر هستید خدمات بهتری مطابق با خواسته او ارائه دهید. همچنین با استفاده از پیامک می توانید مخاطبین خود را به سوی صفحه خود در شبکه های اجتماعی سوق دهید. در نهایت کلیه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید!


ارسال پیامک انبوه
کاربرد پیامک در مغازه ها
کاربرد پنل ویژه مشاغل
انواع روش های ارسال انبوه
موارد کاربرد سامانه
انواع تبلیغات
افزونه پیامک وردپرس
سرویس پیام کوتاه
اهمیت قطعی پیامک مفید
خط خدماتی ارسال
خطوط خدماتی عمومی

راهکارهای موفقیت در بازاریابی
انتخاب پنل اس ام اس
نکاتی در بازاریابی پیامکی
معرفی و تفاوت خطوط
اینفوگرافیک کمپین پیامکی

پیامک های گروهی هدفمند
ارتباطات پیامکی
آمار استفاده از پیامک
استفاده از گوشی هوشمند

ارسال پیامک برای دانلود
بدترین نوشته های پیامکی
استراتژی کمپین های پیامکی

بازاریابی پیامکی مناسب
خدمات پیامکی صحیح
خدمات کمپانی Johnson

پیامک تبلیغاتی
پنل اس ام اس




























مشاهده پست مشابه : معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 345
کدهای اختصاصی